onsdag 4. april 2012

Rødingen: Analsenteret / The Anal Centre

 Jeg viste disse bildene og intervjuet til mamma og da sa hun at jeg måtte skrive artikkelen min på hennes side. Jeg spurte hvorfor, men hun ville ikke svare, og da ble jeg litt sint, men så ble jeg glad igjen! Her er artikkelen min:
I showed these pictures and this interview to mummy and then she said I had to write my article on her page. I asked why, but she wouldn't answer, and then I gotted a bit angry, but then I became happy again! Here's my article:

En gang jeg var på Ikings i Trondheim, fikk jeg lyst til å gå på Analsenteret som er rett ved siden av rundkjøringa på Ikings, hihihi!
Once I was on Ikings in Trondheim, I gotted the idea to go to the Anal Centre which is right next to the roundabout on Ikings, hihihi!

 Når jeg kom inn tvingte en vakt meg til å ta på meg en ekkel plastikkdrakt og så ville han ikke si hvorfor jeg måtte ha den på. Men jeg ble glad når han sa at jeg kunne sitte ned i et fint rom og vente på lederen av Analsenteret...
When I gotted in a guard forced me to put on a yucky plastic suit and he wouldn't say why I had to wear it. But I became happy when he said I could sit down in a nice room and wait for the leader of the Anal Centre...

 ...og det var Sön öf Cowböy-Lailä! Det har nettopp vært skrivd om hjemmesidebloggen min på hjemmesidebloggen hans: her! Jeg bestemte meg for å begynne på intervjuet med en gang!
...and it was Sön öf Cowböy-Lailä! It has recently been writed about my homepageblog on his homepageblog: here! I decided to start the interview right away!

Rødingen: Er du lederen på Analsenteret?
Rødingen: Are you the leader of the Anal Centre?
 Sön: Ja.
Sön: Yes.

Rødingen: Har dere ofte åpent?
Rødingen: Is the shop open often?
 Sön: Ja.
Sön: Yes.

Rødingen: Hver dag?
Rødingen: Every day?
Sön: Nei.
Sön: No.

Rødingen: Hva er Analsenteret?
Rødingen: What is the Anal Centre?
Sön: Det er et analsenter hvor folk kan komme og få hjelp med ting.
Sön: It's an anal centre where people can come and get help with things.

Rødingen: Det høres bra ut! Hva slags ting?
Rødingen: That sounds good! What kind of things?

 Sön: Oi, se der er jo et stjerneskudd og en lighter!
Sön: Wow, lookie here is a sparkler and a lighter!

Han ble griseglad og lekte lenge med stjerneskuddet! Bare se hvor lang filmen er!
He gotted super happy and played for a long time with the sparkler! Just see how long the movie is!

 Og så varte det enda litt lenger...
And then it lasted a bit longer...

...men så slokte stjerneskuddet! Sön ble grisetrist...
...but then the sparkler turned off! Sön became super sad...

 ...og begynte å gråte...
..and started crying...

...og gråte og gråte...
...and crying and crying..

Jeg fikk ikke til å trøste han, så jeg bestemte meg for å fortsette intervjuet:
I wasn't able to comfort him, so I decided to continue the interview:
Rødingen: Hvorfor heter det Analsenteret?
Rødingen: Why is it called the Anal Centre?

 Sön: Se her! -
Sön: Look! -

- Jeg har flere stjerneskudd!
- I have more sparklers!

Rødingen: Hurra!
Rødingen: Hoorah!

Sön tente fyr og så...
Sön lighted it up and then...

 ...var det grisegøy igjen! Hihihi!
...it was super fun again! Hihihi!

 Men så slokte det en gang til! Sön begynte å gråte...
But then it turned off once more! Sön started crying...

 ...og gråte og gråte...
...and crying and crying...

...og etter det ville han ikke bli glad igjen...
...and after that we woulded not be happy again...

 ...så jeg skrivde ned notater fra intervjuet...
...so I writed down notes from the interview...

 ...mens Sön fikk trøste seg med en røyk...
...while Sön gotted to comfort himself with a smoke...

 
...og få det bedre igjen, hurra!
...and feel better again, hoorah!

Jeg var fornøyd med intervjuet, så jeg spurte Sön om å få omvisning på Analsenteret, men da sa han nei! Jeg spurte hvorfor, men da...
I was happy with the interview, so I asked Sön if I could have a tour of the Anal Centre, but then he said no! I asked why, but then...


...så han på meg sånn her, så da sa jeg til han at jeg skulle spørre Paulstanleyingen om Sön kunne få noen stjerneskudd av han, og da fikk jeg med en gave fra Analsenteret å gi til Paulstanleyingen, hurra!
...he looked at me like this, so then I said to him that I would ask Paulstanleyingen if Sön could have some of his sparklers, and then I gotted a gift from the Anal Center to give to Paulstanleyingen, hoorah!

 Paulstanleyingen så med en gang at gaven var en Flying V og var snill og ga den til Lillelillerødingen...
Paulstanleyingen saw at once that it was a Flying V and was kind and gave it to Lillelillerødingen...

...og Lillelillerødingen spilte grisefint på den, hurra!
...and Lillelillerødingen played super nice on it, hoorah!

Tusen takk til Sön öf Cowböy-Lailä og Analsenteret på Ikings Leangen for gitaren og intervjuet! Vi har sendt mange stjerneskudd i posten.
Thanks so much to Sön öf Cowböy-Lailä and the Anal Centre at Ikings Leangen for the guitar and the interview! We have sent many sparklers in the mail.


9 kommentarer:

  1. Oi så fin artikkel! Jeg visste ikke at Sön var tilbake fra Kilimanjaro en gang!
    Er Toilax bra gitarmerke?
    Så flink du var til å sitte stille under intervjuet!

    Wow what anice article! I didn't even know Sön was back from Kilimanjaro!
    Is Toilax a good guitar brand?
    How good you were at sitting still during the interview!

    SvarSlett
  2. Vilket förhållande har Analcentrets anställda till choklad?

    SvarSlett
  3. Spacedog asked what relationship the people at the Anal Centre have to chocolate, hihi!
    Hello Spacedog! I have asked Sön about it, and he answered: Ambivalent.
    I don't understand what that means, but maybe you do?

    SvarSlett
  4. Hei mamma! Ja, Toilax er bra, mye bedre enn Hondo! Det er bare litt vanskelig å skifte strenger på akkurat denne gitaren.
    Jeg var flink til å sitte stille fordi du ikke var der og sa at jeg måtte sitte stille, hihihi!

    Hello mummy! Yes, Toilax is good, much better than Hondo! It's just a bit difficult to change strings on this exact guitar.
    I was good at sitting still because you weren't there to tell me to sit still, hihihi!

    SvarSlett
  5. Min granne har utan allmänhetens vetskap och samtycke blivit inlagd på Analcentret. Kan jag besöka honom, skicka blommor och lite choklad (vid tanken på den ambivalenta inställningen till den hos personalen)? Vilka rutiner gäller för Analcentrets besökande?

    SvarSlett
  6. Hei Anonym! Jeg har spurt Sön om dette og han sier at det ikke går an å bli innlagt på Analsenteret, men at du kan jo prøve å ta sjansen på å ta med sjokolade dit! Jeg glemte å spørre om rutinene for besøk, men jeg tror at du også sikkert får lov til å sitte på besøksrommet og snakke med Sön, sånn som jeg fikk! Hurra!
    Hva slags sykdom har din granne? Jeg håper han blir frisk og at han ikke har forsvunnet! Hilsen Rødingen!

    SvarSlett
  7. Angående ärendet som gäller min grannes olösta försvinnande: eftersom grannen i fråga har inte varit synlig i grannskapet på flera månader så antog jag att han hade försvunnit i "det bruna hålet", vilket teoretiskt nog kan räknas som Jordens motsvarighet till Universumets svarta hål. Det har gått rykten om att Analcentret byggdes på den mark där det bruna hålet uppstod. Jag kan förstå att Anacentret har det svårt att acceptera de seriösa anklagelserna och vägrar att få bära skulden för min grannes försvinnande. Samtidigt vädjar jag om att Analcentrets föreståndare ger mig ett tydligt svar på var jag ska leta efter min försvunna granne och även ta hänsyn till min förtvivlan och farhågorna orsakade av ett antal kvarstående frågetecken kring Analcentrets verksamhet...

    SvarSlett
  8. Under en tid ryktades det om att den spårlöst försvunna grannen hade blivit tvångsinlagd på Analcenteret, eftersom det inte finns någon annan logisk förklaring till denna gåtfulla händelse, vilket gav upphov till mitt första inlägg.

    SvarSlett
  9. hei!
    Jeg har tenkt og tenkt og jeg har googlet grannen men det kommer mest om grannen i Beck. Jeg tror vi må etterforske saken, og jeg skal helt tilfeldigvis forbi Analsenteret i dag, så da kan jeg spørre Sön om han har sett grannen, hurra! Du skal få vite hvordan etterforskningen går etter hvert som jeg får vite noe, men det er best om du ikke sier noe til noen, for avisene er nysgjerrige og det blir vanskeligere å etterforske hvis de plager meg eller folkene på Analsenteret!

    SvarSlett